• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 24 آبان 1400
کد مطلب : 145555
+
-

با مردم/  اتوبوس‌های ونک - رسالت از خط وی‍ژه تردد کنند

برای کوتاه‌شدن مسیر ونک به رسالت و در حمایت از شهروندانی که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند، مسئولان اجازه دهند اتوبوس‌های مسیر ونک به رسالت از خط ویژه اتوبوس‌های بی‌آرتی که در بخشی از مسیر آنهاست استفاده کنند. در این صورت بخشی از مشکل کندی حرکت اتوبوس‌ها در ترافیک، کاهش می‌یابد و شهروندان نیز رغبت بیشتری به استفاده از اتوبوس‌ها پیدا می‌کنند.
کیانوش از فرجام 

  برادر معلول و زمینگیرم هیچ حمایتی نمی‌شود
برادر من یک معلول است که سال‌هاست زمینگیر شده و قادر به انجام هیچ کاری نیست. متأسفانه هیچ منبع درآمدی هم ندارد و تحت پوشش هیچ سازمان و نهادی هم نیست. از مسئولان ذی‌ربط تقاضا دارم به منزل ایشان سربزنند و به دادشان برسند. 
لیلا مشهدخوانی 

  مسیر کندرو در بزرگراه زین‌الدین نیازمند تقاطع است
مسیر کندرو شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین  بعد از خیابان هنگام، به‌دلیل نبود تقاطع، ترافیک سنگینی دارد. از مسئولان شهری و راهداری درخواست داریم این مسیر را بازبینی کنند.
سلطانی از تهران

  پزشکان داروهایی را نسخه کنند که موجود باشد
برای پدرم آمپول دیفرلین با دوز11.25 نوشته‌اند که در هیچ داروخانه‌ای موجود نیست. بعد از بارها تماس ناموفق با شماره‌های وزارت بهداشت، حضوری به سازمان غذا و دارو رفتم. آنجا به من گفتند نگرد چون نیست. سؤال این است وقتی دارویی تولید یا وارد نمی‌شود چرا پزشکان آن را در نسخه می‌نویسند. در مراجعاتم به داروخانه‌های مختلف متوجه شدم، پزشکان دیگری نیز این دارو را تجویز کرده‌اند.
سلیمی از یزد

  روغن‌زیتون تقلبی در فروشگاه زنجیره‌ای
چند روز قبل روغن‌زیتون از یک فروشگاه خریداری کردم اما طعم این محصول مزه روغن کرچک می‌دهد. با شناختی که بنده از مزه روغن‌ها دارم از مسئولان تقاضا دارم اصالت کالا را پیگیری کنند و اجازه ندهند سر مردم کلاه برود.
سلطانیه از تهران

  شلوغی‌های مترو واقعا آزاردهنده است
در شرایطی که هنوز مسئولان عنوان می‌کنند وضعیت شکننده است، جمعیت مسافران مترو آن‌قدر زیاد است که برخی قطارها در بعضی ایستگاه‌ها توقف نمی‌کنند. آیا مسئولان نباید برای این وضع بلبشوی جمعیت در مترو تمهیدی داشته باشند.
مروتی از تهران 

  ایستگاه اتوبوس 4101چهارراه تهرانپارس نابسامان است
ایستگاه اتوبوس 4101 واقع در چهارراه تهرانپارس، هیچ شباهتی به ایستگاه اتوبوس ندارد! سواری‌ها به‌طور مرتب در این ایستگاه پارک و تردد می‌کنند و مسافران حتی امکان نشستن روی نیمکت‌های ایستگاه را ندارند.
طالب‌زاده از تهرانپارس

  کارشناسان مطلع به برنامه‌های صداوسیما نمی‌آورند
نیم قرن است در کار کاغذ هستم و اطلاعات کافی و دقیق از بازار کاغذ دارم. چندی قبل برنامه‌ای از صداوسیما دیدم که بسیار غیرکارشناسی بود و در آن برنامه به‌گونه‌ای عنوان شد که گویا ما در تولید کاغذ خودکفاییم. آن کارشناسان برای ما یک کیلو کاغذ پیدا کنند، ما قول می‌دهیم بعد از آن فقط از کاغذ ایرانی استفاده کنیم! چرا از افراد غیرکارشناس در رسانه‌های ملی استفاده می‌کنند که اعصاب و روان و اقتصاد بازار را برهم می‌زنند؟
کاغذکار از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید